1. NU TREBUIE SĂ ȘTIȚI HTML PENTRU A
AVEA UN SITE DE CALITATE
Site-uri care sunt oferite cu menţiunea că nu sunt necesare cunoștințe de HTML
vor avea un handicap din plecare. Știind
html dumneavoastră aveţi un mare avantaj asupra site-urilor care se fac
acum. Există multe site-uri vândute
cu promisiunea că acestea pot fi administrate fără cunoștințe de HTML. Acest
lucru ar putea fi adevărat, dar, de obicei, opțiunile sunt minime și părți
importante ale unui site sunt generate automat sunt în afara controlului
webmaster-ului. de exemplu,
structura de bază a link-urilor, foldere, referințe interne, etc, nu sunt ușor
de administrat.
2. COMPANIA X ASIGURĂ FUNCȚII ÎNALTE
ÎN MOTOARELE DE CĂUTARE
Numai motoarele de cautare determina poziția unui site! Normele
celor mai multe motoare de cautare se schimbă de mai multe ori pe lună. Opimizarea
unui site pentru un anumit motor de căutare se poate face optimizând
cuvintele cheie dorite. Aceasta
poate ajuta la structurarea unui site web, poate ajuta pentru a construi
link-uri și poate ajuta la determinarea slăbiciunilor site-ului. Acest
lucru asigură că, în general, site-ului un locul superior în motoarele de
căutare, dar niciodată nu se pot da garanții.
3. PUBLICITATEA ESTE O MODALITATE
FOARTE BUNĂ DE A OBȚINE MAI MULȚI CLIENȚI ȘI VENITURI
Un site bun (în timp și cu un oarecare efort) va fi întotdeauna găsit! Dacă
site-ul nu este găsit fără publicitate, este, probabil, ceva în neregulă cu
site-ul sau strategia implementată. Dacă
există clienți pe site, dar câștigurile sunt mici, pote fi, de asemenea, ceva
în neregulă cu site-ul. Poate că
site-ul nu are legătură cu clienții sau site-ul nu este suficient de
informativ. Site-ul poate fi neclar
sau timpul de rspuns este mare. Procesul
de comanda poate fi prea dificil sau lung. În
acest caz, nu are nici un sens să aloci un buget de publicitate mare pentru a
duce vizitatorii pe pagina dvs. în timp ce motivul de bază încă mai există.i+
4. NU TREBUIE SĂ VĂ FACEȚI GRIJI CU
PRIVIRE LA FURNIZORUL DVS. DE GĂZDUIRE
Cele mai multe societăţi de hosting Hosters au configurat serverele în
propriul lor interes. Acest lucru
nu este întotdeauna în interesul clientului. Mulți
furnizori de shared hosting (identificate prin pachetele de hosting) încearcă
doar să aibă cât mai mulți clienți pe un singur server. Un
server bun este configurat pentru a servi un răspuns corect la diferite
tipuri de cereri. Paginile de text
nu sunt permise pentru a fi stocate la nivel local, dar imagini, foi de stil
și fișiere JavaScript trebuie să fie în cache la nivel local. Un
răspuns corect al server-ului trebuie sa fie diferit pentru acele tipuri de
fișiere. Un răspuns de la server
corect poate provoca o îmbunătățire a vitezei de 300%! Asta
face o diferenta intre un site popular și un site mai puţin popular.
5. UN ASPECT BUN FACE SITE-UL DVS.
MAI UȘOR DE GĂSIT
Aspectul nu are nici un efect direct asupra rezultatelor motoarelor de
cautare. Motoarele de cautare
ignoră aspectul atunci când indexează un site web, dar se concentrează pe
conținut și descrieri. Este
adevărat că un aspect bun poate oferi o experiență mai bună de utilizare, care
la rândul său poate duce la multe link-uri către un site web. Este
foarte important ca designer-ul să se concetreze, în special, pentru a avea
suficient spațiu pentru conținut.
6. site-urile de tip SOCIAL-MEDIA,
PRECUM FACEBOOK şI TWITTER, VA AJUTA SĂ avEȚI MAI MULţI VIZITATORI
Este adevărat că social media precum Facebook si Twitter ar putea ajuta un
site să obțină mai mulți vizitatori, dar realitatea este adesea diferită. Multă
energie, timp și o campanie de bun de marketing social este necesară înainte
ca aceste site-uri să fie eficiente. Uneori
este mult mai eficient să ne concentrăm pe calitatea site-ului. Odată
ce site-ul este în ordine ca şi conţinut, funcţionare, etc, atunci aceste
site-uri pot fi eficiente!
7. MAI MULȚI VIZITATORI ÎNSEAMNĂ MAI
MULTĂ CONVERSIE
Un site bun are o conexiune bună la publicul țintă. Scrierea
de articole populare sau de publicitate pe paginile de popularizare pot atrage
vizitatori, dar în cazul în care nu există nici o legătură între vizitatori și
site-ul tău ei vor pleca la fel de repede! Deci,
asigurați-vă că articolele și publicitatea etc vizează publicul potrivit.
8. META TAG-URILE AJUTA LA
ÎMBUNĂTĂȚIREA CLASAMENTULUI UNEI PAGINI
Meta tag-urile unui site sunt din ce în ce mai puțin importante pentru
motoarele de căutare. Meta
tag-urile, pur și simplu, nu mai sunt necesare. Cuvintele
cheie din meta tag sunt aproape inutile pentru motoarele Google, iar
descrierea este importantă doar pentru că este afișată alături de rezultatele
căutării.
9. E NEVOIE SĂ-ŢI ÎNSCRII SITE-UL ÎN
MOTOARELE DE CĂUTARE ȘI DIRECTOARE
Există mai multe opțiuni (plătite) să înscrie site-ul dvs. în motoarele de
căutare și în directoare multiple. Nu
cumpăra! Motoarele
de cautare va găsi site-ul dvs. atâta 7imp cât există link-uri către ele. Cu
legături bune și conținut bun site-ul dvs. vor avea rezultate forte bune în
căutările motoarelor de căutare.
10. OPTIMIZAREA ESTE DIFICILĂ ȘI
NECESITĂ TIMP SI BANI
Optimizarea site-ului poate necestita într-adevăr o mulțime de timp muncă, dar
nu în cazul în care o faci în mod corespunzător chiar de la început. Asigurați-vă
că atunci când creați sau modificați o pagină, că nu faceţi greşeli. Scrieo
poveste buna care se potrivește publicului țintă. Nu
face greșeli în HTML. Web-ul este
plin de sfaturi de optimizare HTML și tutoriale (inclusiv acest site). Nu
orice sfat este la fel de important sau bun, dar, în ansamblu, sfaturi și
tutoriale sunt ușor de urmat și de bun simț. Rezervaţi
ceva timp pentru a afla mai multe despre HTML si SEO, care este o investiție
care se returnează înmiit!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu