marți, 30 octombrie 2012

CELE MAI MARI 10 MINCIUNI DESPRE SEO SI SITE-URI

1. NU TREBUIE SĂ ȘTIȚI HTML PENTRU A AVEA UN  SITE DE CALITATE
 

Site-uri care sunt oferite cu menţiunea că nu sunt necesare cunoștințe de HTML vor avea un handicap din plecare. Știind html dumneavoastră  aveţi un mare avantaj  asupra site-urilor care se fac acum. Există multe site-uri vândute cu promisiunea că acestea pot fi administrate fără cunoștințe de HTML. Acest lucru ar putea fi adevărat, dar, de obicei, opțiunile sunt minime și părți importante ale unui site sunt generate automat sunt în afara controlului webmaster-ului. de exemplu, structura de bază a link-urilor, foldere, referințe interne, etc, nu sunt ușor de administrat.

2. COMPANIA X ASIGURĂ FUNCȚII ÎNALTE ÎN MOTOARELE DE CĂUTARE
 

Numai motoarele de cautare determina poziția unui site! Normele celor mai multe motoare de cautare se schimbă de mai multe ori pe lună. Opimizarea unui site pentru un anumit motor de căutare  se poate face optimizând  cuvintele cheie dorite. Aceasta poate ajuta la structurarea unui site web, poate ajuta pentru a construi link-uri și poate ajuta la determinarea  slăbiciunilor  site-ului. Acest lucru asigură că, în general, site-ului un  locul superior în motoarele de căutare, dar niciodată nu se pot da garanții.

3. PUBLICITATEA ESTE O MODALITATE FOARTE BUNĂ DE A OBȚINE MAI MULȚI CLIENȚI ȘI VENITURI
 

Un site bun  (în timp și cu un oarecare efort) va fi întotdeauna găsit! Dacă site-ul nu este găsit fără publicitate, este, probabil, ceva în neregulă cu site-ul sau strategia implementată. Dacă există clienți pe site, dar câștigurile sunt mici, pote fi, de asemenea, ceva în neregulă cu site-ul. Poate că site-ul nu are legătură cu clienții sau site-ul nu este suficient de informativ. Site-ul poate fi neclar sau  timpul de rspuns este mare. Procesul de comanda poate fi prea dificil sau lung. În acest caz, nu are nici un sens să aloci un buget de publicitate  mare pentru a duce vizitatorii pe pagina dvs. în timp ce motivul de bază  încă mai există.i+

4. NU TREBUIE SĂ VĂ FACEȚI GRIJI CU PRIVIRE LA FURNIZORUL DVS. DE GĂZDUIRE
 

Cele mai multe societăţi de hosting Hosters au  configurat serverele în propriul lor interes. Acest lucru nu este întotdeauna în interesul clientului. Mulți furnizori de shared hosting (identificate prin pachetele de hosting) încearcă doar să aibă cât mai mulți clienți pe un singur server. Un server bun  este configurat pentru a servi un răspuns corect la diferite tipuri de cereri. Paginile de text nu sunt permise pentru a fi stocate la nivel local, dar imagini, foi de stil și fișiere JavaScript trebuie să fie în cache la nivel local. Un răspuns corect al server-ului trebuie sa fie diferit pentru acele tipuri de fișiere. Un răspuns de la server corect poate provoca o îmbunătățire a vitezei de 300%! Asta face o diferenta intre un site popular și un site mai puţin popular.

5. UN ASPECT BUN FACE SITE-UL DVS. MAI UȘOR DE GĂSIT
 

Aspectul nu are nici un efect direct asupra rezultatelor motoarelor de cautare. Motoarele de cautare ignoră aspectul atunci când indexează un site web, dar se concentrează pe conținut și descrieri. Este adevărat că un aspect bun poate oferi o experiență mai bună de utilizare, care la rândul său poate duce la multe link-uri către un site web. Este foarte important  ca designer-ul să se concetreze, în special, pentru a avea suficient spațiu pentru conținut.

6. site-urile de tip SOCIAL-MEDIA, PRECUM FACEBOOK şI TWITTER, VA AJUTA SĂ avEȚI MAI MULţI VIZITATORI
 

Este adevărat că social media precum Facebook si Twitter ar putea ajuta un site să obțină mai mulți vizitatori, dar realitatea este adesea diferită. Multă energie, timp și o campanie de bun de marketing social este necesară înainte ca aceste site-uri să fie eficiente. Uneori este mult mai eficient să ne concentrăm pe calitatea site-ului. Odată ce site-ul este în ordine ca şi conţinut, funcţionare, etc, atunci aceste site-uri pot fi eficiente!

7. MAI MULȚI VIZITATORI ÎNSEAMNĂ MAI MULTĂ  CONVERSIE
 

Un  site bun are o conexiune bună la publicul țintă. Scrierea de articole populare sau de publicitate pe paginile de popularizare pot atrage vizitatori, dar în cazul în care nu există nici o legătură între vizitatori și site-ul tău ei vor pleca la fel de repede! Deci, asigurați-vă că articolele și publicitatea etc vizează publicul potrivit.

8. META TAG-URILE AJUTA LA ÎMBUNĂTĂȚIREA CLASAMENTULUI  UNEI PAGINI
 

Meta tag-urile unui site sunt din ce în ce mai puțin importante pentru  motoarele de căutare. Meta tag-urile,  pur și simplu, nu mai sunt necesare. Cuvintele cheie din meta tag sunt aproape inutile pentru motoarele Google, iar descrierea  este importantă doar pentru că este afișată alături de rezultatele căutării.

9. E NEVOIE SĂ-ŢI ÎNSCRII SITE-UL ÎN MOTOARELE DE CĂUTARE ȘI DIRECTOARE
 

Există mai multe opțiuni (plătite) să înscrie site-ul dvs. în motoarele de căutare și în directoare multiple. Nu cumpăra! Motoarele de cautare va găsi site-ul dvs. atâta 7imp cât există link-uri către ele. Cu legături bune și  conținut bun site-ul dvs. vor avea rezultate forte bune în căutările motoarelor de căutare.

10. OPTIMIZAREA ESTE DIFICILĂ ȘI NECESITĂ TIMP SI BANI
 

Optimizarea site-ului poate necestita într-adevăr o mulțime de timp muncă, dar nu în cazul în care  o faci în mod corespunzător chiar de la început. Asigurați-vă că atunci când creați sau modificați o pagină, că nu faceţi greşeli. Scrieo poveste buna care se potrivește publicului țintă. Nu face greșeli în HTML. Web-ul este plin de sfaturi de optimizare HTML și tutoriale (inclusiv acest site). Nu orice sfat este la fel de important sau bun, dar, în ansamblu, sfaturi și tutoriale sunt ușor de urmat și de  bun simț. Rezervaţi ceva timp pentru a afla mai multe despre HTML si SEO, care este o investiție care se returnează înmiit!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu